• +30 2108971764

TraktorJaap

 1962 Την 11η Σεπτεμβρίου του 1962 γεννήθηκε ένα αγόρι σε μια φάρμα στην επαρχία West-Brabant της Ολλανδίας:ο Jaap Korteweg. Φαίνεται να έχει γεννηθεί για να αναλάβει την αγροτική επιχείρηση των γονιών του (8ης γενιάς αγρότες και κτηνοτρόφοι) και έτσι συμβαίνει, αλλά στρέφεται σε ένα σύστημα βιολογικής γεωργίας.

Portret Jaap

 1998

Το ξέσπασμα του πυρετού των χοίρων το 1998 προκάλεσε τουλάχιστον ένα άτομο να γίνει χορτοφάγος. Ο Jaap Korteweg, βιολογικός καλλιεργητής, αποφασίζει να απέχει από τη βρώση ζωικών προϊόντων. Ωστόσο, συνεχίζει να είναι λάτρης της γεύσης, της αίσθησης και της δομής του κρέατος.

Έρχεται σε επαφή με παραγωγούς φυτικής πρωτεΐνης και επιστήμονες για να μεταφέρει τα υποκατάστατα κρέατος στο επόμενο επίπεδο. Μαζί με καινοτόμους chefs εργάζεται πάνω σε μεθόδους ώστε να μεταφέρει τη γεύση του βοδινού, χοιρινού και κοτόπουλου, σε χορτοφαγικά προϊόντα που είναι τουλάχιστον της ίδιας, αν όχι καλύτερης ποιότητας με τα αυθεντικά.

Pui DenHaag

 2010 Την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων του 2010, το ‘The Vegetarian Butcher’ ιδρύεται στη Χάγη. Ένα μοντέρνο είδος παραδοσιακού κρεοπωλείου, όπου το μόνο είδος που σφαγιάζεται είναι η προκατάληψη.

TridiosPrijsuitreiking

 2011

Ο Ferran Adrià  (El Bulli, Βαρκελώνη) και μια ομάδα από master chefs δοκιμάζουν τα φτιαγμένα από όσπρια ‘κρεατικά’ μας. Τα χειροκροτούν : ‘Είναι πιο μαλακό από χοιρινό και πιο ζουμερό από κοτόπουλο!’

Ένα αυξανόμενο ποσοστό οπωροπωλητών, πιστοποιημένων κρεοπώληδων και ειδικών στα φρέσκα προϊόντα γίνονται ‘The Vegetarian Butcher’ διανομείς.

Βραβευτήκαμε το 2011 με το βραβείο ‘Triodos Bank Hart-Hoofd’ ως ‘Η πιο καινοτόμα και εμπνευσμένη εταιρεία.’

NRC Next

 2012

Ο συνεταιρισμός με ολλανδικά σουπερμάρκετ γίνεται πραγματικότητα!
Όλα τα Coop, Ekoplaza και JUMBO σούπερμάρκετ προσφέρουν ‘The Vegetarian Butcher’ προϊόντα.

Σε προεξέχον άρθρο στους New York Times,ο αρθρογράφος κουζίνας Mark Bittman αναρωτιέται: ‘Γιατί,με άλλα λόγια,να χρησιμοποιούμε τα καημένα κοτόπουλα ως μηχανή παραγωγής κρέατος,όταν μπορούμε να χρησιμοποιούμε μια μηχανή παραγωγής ‘κρέατος’ που μοιάζει με κοτόπουλο;’

Στην πρώτη σελίδα του NRCnext: ‘Προτιμώντας τεχνητό κοτόπουλο από κοτόπουλο επιταχυμένης ανάπτυξης’.  ‘Αφαιρούμε το κρέας από τα κεφτεδάκια!’  Στον τομέα των πουλερικών δεν αρέσει που η φήμη του ‘The Vegetarian Butcher’ για το καλό κοτόπουλο απογειώνεται και καταθέτει διαμαρτυρία στις αρχές Διατροφής και Καταναλωτών για τα ονόματα των προϊόντων. Ακόμη και η κυβέρνηση αμφισβητεί την ύπαρξη ζητήματος. Τα ονόματα είναι προσαρμοσμένα,αποδεικνύοντας ότι η γεύση και η δομή του κρέατος έχουν αντιγραφεί και ότι τα λαχανικά θα μπορούσαν να είναι το νέο κρέας.

Smaak NL

 

O chef μας δημιουργεί τη Σαλάτα Χελιού-χωρίς-ψάρι,που βραβεύεται με τον τίτλο ‘Το νοστιμότερο προϊόν της χρονιάς’ στο De Smaak van Nederland.

Εξαγωγή στην Πορτογαλία. Μέσα σε δύο χρόνια αποκτούμε 30 σημεία πώλησης σε  μια χώρα με μόνο 30.000 χορτοφάγους.

Το ‘The Vegetarian Butcher’ φτάνει στον τελικό των Βραβείων Nima Marketing.

To βραβείο της ‘Πιο φιλικής στα ζώα εταιρεία της χρονιάς!’ δημιουργείται από το PETA ειδικά για το ‘Τhe Vegetarian Butcher’.

Το ολλανδικό μουσικοσυνθετικό δίδυμο και λάτρεις του χελιού Nick & Simon,στο τηλεοπτικό σόου ‘Life 4 You’ ξεγελάστηκαν με την χορτοφαγική σαλάτα χελιού: ‘Το ερωτευτήκαμε πραγματικά!’

BurgerFootprint

 2013

Λανσάρισμα του mc² Burger στο Παρίσι. Το παραδοσιακο χάμπουργκερ έχει εν τέλει έναν σοβαρό χορτοφαγικό ανταγωνιστή, ο οποίος μπορεί να σταθεί στο ύψος του όταν συγκρίνεται με το αυθεντικό από κάθε άποψη, αλλά είναι και 7 φορές πιο βιώσιμος.

Οι JWT Intelligence έμποροι σημειώνουν το ‘The Vegetarian Butcher’ ως τον παγκόσμιο προωθητή μιας χορτοφαγικής τάσης κάνοντας την αναμφισβήτητη καινοτομία το 2013.

Ο συνεταιρισμός με το Delhaize είναι πραγματικότητα και μας επιτρέπει να λανσάρουμε τα προϊόντα μας στο Βέλγιο.

Ο ολλανδικός σύνδεσμος καταναλωτών (Consumentenbond) επιβραβεύει τα Vegan Chicken Chunks μας. Το  ‘The Vegetarian Butcher’ είναι ξεκάθαρα ο νικητής. Νόστιμο και με γεύση όπως του κοτόπουλου. Και σε όρους διατροφικής αξίας,ξεπερνά και το κοτόπουλο.

Goudenbal

 

Ο Chef μας κερδίζει την τρίτη θέση στο διαγωνισμό της ολλανδική εφημερίδας Telegraaf για το Gouden Gehaktbal (Χρυσό Μπιφτέκι) ανάμεσα σε 44 άλλους συμμετέχοντες όλοι εκ των οποίων χρησιμοποίησαν πραγματικό κρέας.

Το Burger μας βρίσκει τη θέση του στην ολλανδική αγορά. Η ολλανδική αλυσίδα λιανικού εμπορίου HEMA αρχίζει να πουλά το mc² Burger μας σε όλα της τα εστιατόρια. Ακολουθούν τα Μουσεία!

Μαζί με τις ‘Natuur & Milieu’ και ‘de Postcodeloterij’ λανσάρουμε την Flexitarian  καμπάνια. Σε 500.000 άνθρωπους δίνεται ένα κουτί με ‘Vegan Μπουκιές Κοτόπουλο’ ή τα ‘Vegetarian Κεφτεδάκια’ μας δωρεάν!

Vriesdoosjes

 2014

Η διάφανη συσκευασία μας αντικαθίσταται με ανακυκλώσιμα χάρτινα κουτιά καταψύκτη.

Consumentengids (Περιοδικό συνεταιρισμού καταναλωτών): Το mc²Burger μας αξιολογείται ως το καλύτερο από όλα τα χορτοφαγικά burgers: ‘Μια πεντανόστιμη βοτανοειδής γεύση και ένα ελκυστικό άρωμα.’

O χορτοφάγος κρεοπώλης Jaap Korteweg μοιράζεται την ιστορία του στο TEDX Ede.

Awards1

 2015

Θα βρείτε την χωρίς-ψάρι τονοσαλάτα μας στο μενού του Bagels & Beans.

Εκτός Ευρώπης, το χορτοφαγικό μας κρέας είναι σε μεγάλη ζήτηση,επίσης: Η εξαγωγή στη Νότια Κορέα ξεκινάει, με άλλες χώρες να ακολουθούν σύντομα.

Η εταιρεία μας κερδίζει το εξής έπαθλο: ‘The Veggie Bite Award’ το χορτοφαγικό βραβείο για το ότι είμαστε ‘Vegan Friendly’.

 

 2016 To ‘The Vegetarian Butcher’ έρχεται επιτέλους και στην Ελλάδα για να κατακτήσει όλους εκείνους που επιθυμούν όλα τα καλά του κρέατος αλλά χωρίς ίχνος από τα μειονεκτήματά  του.